2011. szeptember 24., szombat

Matsumoto Jun, the main MC!

Most, hogy Jun rádióműsora a "Jun Style" véget ért, őt választották meg egy új variety program, a "Sekai Ichi no SHOW Time - Gyara wo Kimeru no wa Anata" fő műsorvezetőjének.
Ez egy teljesen új szerep lesz Jun-nak, hisz ilyen szerepben őt még nem láthattuk, de biztosak lehetünk benne, hogy könnyedén meg fog birkózni ezzel a feladattal is.Ő maga is így nyilatkozott, hogy ez egy teljesen más helyzet, mint ahogy eddig a műsorokban szerepelt, ezért elég ideges, de ez egy új élmény és tapasztalat lesz neki.
Magára a műsorra sem kell sokat várnunk, ugyanis október 9-én már kezdődik is.
Mindent bele Jun!

7 megjegyzés:

  1. wáó wáóóó erre nagyon kíváncsi leszek *.* nem nagyon tudom elképzelni mint fő műsorvezető, de biztos nagyon jó lesz ^.^én biztos meg fogom nézni az első részt :P nagyon kíváncsi vagyok xD

    VálaszTörlés
  2. Igen, azért elég furcsa lesz őt ilyen szerepben látni, de én is nagyon kíváncsi vagyok rá. Nagyon várom ezt az egészet!
    Legyen már 9-e :P

    VálaszTörlés
  3. már nincs olyan sok idő hátra *.* az egész október olyan jó hónap lesz~ annyi mindent várok már >.< kivéve persze a töri dogát -.- de lesz con és olyan sok minden új megjelnés *___* azt lehet tudni esetleg már hogy milyen fajtájú műsor lesz? meg egyedül csak Jun fogja vezetni?

    VálaszTörlés
  4. Ne is mondd, az a hónap hihetetlenül jó lesz *.* Új dorama, új single,hát kell ennél több?
    (A töri dogádhoz meg egy nagy kalappal ^^)
    Nem nagyon értettem, de valami olyasmi,hogy a világ minden tájáról jönnek emberkék és azok ott bemutatják valamilyen különleges tehetségüket. A végén a nézőkkel is van vmi,hogy ki mennyit fizetne a produkciókért,de ezt nem nagyon vágom, szóval nagy körvonalakban ilyesmi műsort várhatunk.
    Nem, Jun mellett lesz még 2 műsorvezető. Egy férfi és egy nő ^^

    VálaszTörlés
  5. Huh akkor biztos érdekes műsor lesz, most már még kíváncsibb vagyok rá xD nah majd meglátjuk októberben hogy milyen lesz :P :D (Köszi! >.< el kéne már kezdenem tanulni rá xDDD)

    VálaszTörlés
  6. Engem is nagyon érdekel, bár igazából főleg Jun miatt, kíváncsi vagyok, hogy fog teljesíteni ^^ De biztos nagyon jó lesz ebben is :D
    (Igen, elkezdeni a legnehezebb, de tényleg hajrá, hajrá hozzá ^^)

    VálaszTörlés
  7. Na erre én is benevezek :D Fix hogy megdöbbentő lesz.

    VálaszTörlés