2011. szeptember 4., vasárnap

Arashi koncert arashi-ban

Tegnap ugye megvolt a fiúk koncertje a Nemzeti Stadiumban, körülbelül 70.000 rajongó előtt!
A cím pedig azért lett az, ami, mert a fiúk szakadó esőben és erős szélben, viharban koncerteztek. (csak, hogy hűek maradjanak a nevükhöz :P)
Hála semmi probléma nem történt a vihar miatt, rendesen lezajlott minden. 3 és fél órás volt maga a koncert!
Aiba még egy "teru teru bozu" babát is csinált, hogy elűzze a rossz időt!
Összesen 39 dalt énekeltek el, a setlistet az előző posztban olvashattátok is.

4 megjegyzés:

  1. Hű épp nemrég néztem meg egy régebbi koncertrészletet, amiben rendesen szakadt az eső. Akkor ez is mikrofonvédő koncertre sikeredett :D A részletben asszem éppen Ninonak halt be, amikor ő jött volna XD

    VálaszTörlés
  2. Uhh az melyik koncert is?
    Részleteket, vagyis inkább csak kivágott gifeket láttam belőle, de azt nekem is meg kellene nézem!

    VálaszTörlés
  3. Hát most így hirtelen meg nem mondom. Totálvéletlen találtam. Ha előkerítem akkor megírom :)

    VálaszTörlés