2011. szeptember 3., szombat

Beautiful World Tour

Setlist a mai koncertről!!

- Believe
- Oh yeah!
- Kotoba yori taisetuna mono

- A.RA.SHI
- Niji no Kakera
- Love rainbow
- Summer Splash
- Hadashi no Mirai
- Crazy Moon
- Lucky Man
- Shake it! (Jun szólója)
- Ashita no Kioku
- Boku ga boku no subete
- Hero
- Janakute (Aiba szólója)
- Kono Mama Motto (Sho szólója)
- Everybody Zenshin
- Kitto Daijobu
- Happiness

MC rész

- Rock this
- always
- Lotus
- Beautiful Days
- Hung up on (Ohno szólója)
- Doko ni Demo Aru Uta (Nino szólója)
- Attack it!
- Morning Light
- Mada Minu Sekai e
- A day in our life
- Toublemaker
- Love so Sweet
- Sakura Sake

- Hatenai Sora
- Tooku Made


- Kansha Kangeki Ame Arashi
- Natsu no namae
- Fight Song
- Carnival night part 2
- One Love

- Gori Muchuu
- 5x10

14 megjegyzés:

  1. ÁÁÁh olyan jó lehet annak aki ott van T_T már alig várom, hogy kijöjjön dvd-n >.< viszont a Joy-t nem látom a listán... T_T pedig azt már a Training campba megszerettem >.< áh már nagyon kíváncsi vagyok milyen lehetett, főleg a szólók >.<

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd, micsoda élmény lehetett ott lenni *.*
    Se a Joy, se a negai és a 虹のカケラ~no rain, no rainbow~ sincs a listán :( Ez kicsit furcsa,de a dvd-n sztem rajta lesz mindegyik ^^
    Egyébként én is a szólókra vagyok a legkíváncsibb <3 Csak győzzük kivárni a dvd megjelenését :DD

    VálaszTörlés
  3. Tényleg, azok sincsenek rajta :( de reménykedjünk, hogy a dvd-n rajta lesznek ^^
    Legeslegkíváncsibb én talán Sho szólójára vagyok, most ő lepett meg a legjobban, kíváncsi vagyok milyen lesz élőben >.< mondjuk eddig szerintem Nino szólóját hallgattam legtöbbet, még júniusban, nagyon szeretem, a Nijire emlékeztet és olyan szééép ><

    VálaszTörlés
  4. Vagyis de, a 虹のカケラ~no rain, no rainbow~ rajta van,de a másik kettő nincs. De szerintem a dvd-n tuti rajta lesznek ezek is :) Annak viszont nagyon örülök,h az 5x10-et elénekelték a végén <3 Illetve, hogy újra volt A.RA.SHI :D
    Bevallom én is Sho szólójára vagyok a legkíváncsibb ^^ Nekem személy szerint az a kedvenc dalom az albumról.
    Nino meg egyszerűen mindig valami csodát alkot <3

    VálaszTörlés
  5. Az 5x10en meglepődtem, hogy a végén van, de örülök neki hogy azt is eléneklik, csak nehogy megint sírás legyen xD (az egyik augusztusi Himitsuban is azt hallgatta Aiba meg Sho és eléggé elszomorodtam, meg Aiba is.Mondjuk utána kárpótoltak mert ami a végén volt azon szakadtam xDDD)
    Nekem úgy kifejezetten kedvencem nincs az albumról, csak amik nagyon tetszenek meg amik kevésbé... a kedvenc választással mindig bajban vagyok xDD

    VálaszTörlés
  6. Én minden egyes alkalommal elbőgöm magam,ha azt a dalt hallom,szóval nálam borítékolható a bőgés XD
    Ahh istenem,az a Sakuraiba-s Himitsu annyira nagyon jó volt <3
    Általában én is nehezen választok kedvencet,de itt most Sho szólója nagyon kiemelkedett ^^ Naná,mert ha azt mondom kedvenc Arashi dal,akkor minimum 50 dalról beszélek XD

    VálaszTörlés
  7. Nekem csak párszor volt úgy, hogy elérzékenyültem rajta, de most ebben a Himitsu részben eléggé potyogtak a könnyeim XD Én is nagyon imádtam ezt a részt <3 általában Himitsu-t sorrendbe nézem (igaz még eléggé az elején járok XD) de ezt muszáj volt megnéznem amikor láttam belőle egy kis részletet XD
    igen, Sho most valami teljesen más különlegességet alkotott ^^ minimum 50 XD nálam főleg azok a dalok a kedvencek amikhez videoklipp készült, vagy fellépés is van hozzá, de mostanában mindig találok valami régebbi számot ami számomra új és nagyon megtetszik~ :P

    VálaszTörlés
  8. Hát az nagyon egy olyan jelenet volt,hogy ott az ember simán elérzékenyül ^^ Én Himitsu-ból csak innen-onnan láttam részeket,bár nekem is tervbe van véve,hogy sorban nézem,de hát ha vannak ilyen részek, azokat nem lehet kihagyni :D
    Jaja, minimum 50 XD Igazából az Arashi dalok közül csak egyetlen egy van,ami nem tetszik XD
    A régebbi számaik között is érdemes keresgetni,mert nagyon jókat találhat az ember :P

    VálaszTörlés
  9. Én is koncertet akarok nézni! :D
    Ha minden számot elénekelnének, amit én szeretnék, akkor reggeltől estig tartana XD
    Az 5x10 számomra is zsepikészítős :) Imádom, és különleges is a számomra.
    Én bevallom, hogy Sho számát hallgattam meg a legkevesebbet (szégyellem magam, de így van). Nálam most Aiba soloja talált be nagyon :D

    VálaszTörlés
  10. Ahh alig bírom kivárni,hogy láthassam dvd-n ezt a koncertet,vagyis majd amelyiket kiadják :D
    Na igen, az úgy egy elég hosszú koncert lenne :D
    Nincs ezzel semmi gond ^^ Nem tetszhet mindannyiunknak ugyanolyan szinten mindegyik dal ^^ Ez így van rendben!
    Mondjuk tény és való,h Aiba szólóját is nagyon nagyon szeretem <3 Oké,oké...én melyiket nem? XD

    VálaszTörlés
  11. Én a 虹のカケラ~no rain, no rainbow~-al vagyok így hogy keveset hallgattam, talán csak az az egy szám nem jön be valamiért de egy idő után úgyis megszeretem ha hallgatom xD Így volt régen az Ashita no kiokuval is, talán az volt a 3.szám amit hallottam tőlük és nem szerettem mert lassú, később meg mindig azt hallgattam xD
    És Aiba szólója >.< az is nagyon jó lett, nagyon várom milyen lesz a koncerten.A Magical song nagyon tetszett élőben, jól megcsinálták. ^^ de jó lesz ismét új koncertet nézniiiii >.<

    VálaszTörlés
  12. Igen, ez így szokott lenni ^^ Ha többet hallja az ember egy idő után biztos megtetszik neki ^^
    Én az "A Day in Our Life-al" voltam így,de a Kisarazu alatt meg annyira megszerettem,hogy be is került az 50 kedvenc közé :D
    Aww a Magical song nagyon nagyon jó volt koncerten *.* Tényleg nagyon érdekel mindegyiküké ^^
    Alig várom őket <3

    VálaszTörlés
  13. Nekem meg pont a no rain, no rainbow az egyik kedvencem az elejétől fogva :D Ebből is látszik, hogy mi se vagyunk egyformák. Az Ashita no kiokut én meg a dalszövege és a Quiz Show miatt szerettem meg nagyon.
    Úgy hallottam, hogy a mostani koncertjeik is olyan fenomenálisak, mint a tavalyiak. Hátha most is előbb kiadják a DVD-t, nem tavasszal.

    VálaszTörlés
  14. Bízzunk benne,mert nagyon jó lenne látni <3
    Abban meg biztos vagyok, hogy hihetetlenül jók lehettek a koncertek!
    Az a kép mély nyomot hagyott bennem,amikor Aiba-t sulis lányegyenruhában láttam XD Alkothattak megint bőven :D

    VálaszTörlés