2011. szeptember 4., vasárnap

JAL CM

4 megjegyzés:

  1. Imádom a japán reklámokat! *___* olyan jókat tudnak összedobni egy ilyen félperces videóba : O ez is nagyon jól sikerült >.< de nálam még mindig az a kedvenc amikor Ohno feje egy serpenyő xDD mostanában nem töltöttem le reklámokat, de azt az egyet muszáj volt, nagyon nagy xDD mivel rég láttam reklámot, ezt sem láttam még szóval köszi :D

    VálaszTörlés
  2. Abszolúte egyet értek! Nagyon jó reklámokat csinálnak ^^
    És nagyon szívesen ^^
    Nem tudom az új (júliusi) AU reklámokat láttad e, ha esetleg nem akkor azokat szerintem mindenképpen pótold be,nagyon nagyon jók lettek :D

    VálaszTörlés
  3. Azokból még csak párat láttam régebben, de most megnéztem a többit is és... xDDDD tényleg nagyon jól sikerültek azok is :P és miylen jó az a telefooon, ha az még telefon xDD

    VálaszTörlés
  4. Oh az utolsó mondatod nagyon tetszik, és abszolúte egyet értek vele...nem tudom, hogy ezeket nevezhetjük e telefonnak XD
    Egyébként meg igen, annyira jók azok a reklámok *.* Aiba szemüvegben...na és Ohno alakításai :DD
    (Bár a legnagyobb az volt,mikor a making-ben mutatták,hogy Aiba majdnem leejtette a telefont XD Annyira tipikus Aiba-s volt :D)

    VálaszTörlés